poniedziałek, 6 lipca 2015

Liebster Awards

Pierwszą rzeczą, którą chciałybyśmy zrobić, jest podziękowanie dla Smerfetki, za nominację do Liebster Award.

W gwoli wyjaśnień – jest to tak jakby nagroda, przyznawana za „Dobrze wykonaną robotę”. Jest dedykowana blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości. Gdy odbierzesz nagrodę, odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo 11 zapytań nominowanym przez siebie osobom.

UWAGA: Nie godzi się nominować bloga, przez którego zostałeś/aś nominowany/a.

Pytania od Smerfetki :

1) Kiedy się zaczęła twoja przygoda z

blogowaniem?
Raissa: Pierwsze opowiadania zaczęłam pisać jakoś, w trzeciej klasie podstawówki, jednak nie nadawały się do publikacji :D pierwsze opowiadanie opublikowałam jakoś w piątej klasie podstawówki, jeszcze na Onecie, pamiętam że to było o Michale Winiarskim i miało nawet sporo czytelników :D
Lune: Opowiadania pisałam praktycznie od czasu kiedy nauczyłam się czytać i pisać a pierwsze opowiadanie opublikowałam w drugiej klasie gimnazjum, ale jak to bywa z moim zapałem nie dokończyłam go :D
2) Ulubiony klub siatkarski?
Raissa: Jej oddałem serce swe!
Ona najpiękniejszym snem!
Kocham Ją a Ona mnie!
Nigdy nie zostawię Jej! 
Dwa kolory mienią się!
Piękna czerwień oraz biel!
To drużyna z Rzeszowa!
Która zwie się Resovia!
Lune: Mamy żółte serca, 
w których płynie czarna krew,  

3) Ulubiony siatkarz? I dlaczego ?
Raissa: To było baaaardzo trudne pytanie nad którym zastanawiałam się naprawdę długo. Ostatecznie wybrałam Krzysztofa Ignaczaka. Od zawsze go uwielbiałam, jest moim największym autorytetem, to on zawsze sprawia że się śmieje :D
Lune: Nad tym pytaniem zastanawiałam się najdłużej, nadal w sumie nad nim myślę i nadal nie umiem wybrać tylko jednej osoby. Na pewno nikogo nie zaskoczy, że wymienię Krzysztofa Ignaczaka bo to było w sumie pewne :D Jak to mówią Igła to stan
umysłu ,także sądzę, że więcej nie trzeba tu dodawać :p Kolejnym siatkarzem lecz wcale dla mnie nie gorszym jest Mariusz Wlazły :D Po prostu za to jakim jest człowiekiem :D Nie umiem dokładnie wyjaśnić dlaczego xD od kiedy pierwszy raz go zobaczyłam nie mogłam już zapomnieć i między innymi dlatego zaczęłam oglądać siatkówkę :D Trochę się rozpisałam ale mam nadzieje, że wam to nie przeszkadza xD
4) Ile masz lat?
Raissa: 16 :D
Lune: Podobnie jak Raissa -  hot 16 :D
5) Uprawiasz jakiś sport?
Raissa: Niestety w tej dziedzinie jestem beztalenciem :D
Lune: Kolejne pytanie, w którym moja odpowiedź zgadza się z Raissą :D Uprawianie sportu, niestety zagraża mojemu życiu ;(
6) Byłaś kiedyś na meczu?
Raissa: Byłam na trzech meczach Effectora Kielce: z Jastrzębiem, Resovią i Skrą, ten ostatni wspominam chyba najlepiej :D
Lune: Jeden jedyny raz, pomiędzy Effectorem Kielce a moją kochaną Skrą <3 Ja również ten mecz bardzo miło zapamiętałam bo był w naprawdę świetnym towarzystwie :D mam nadzieje, że to powtórzymy! :3
7)Miałaś okazję rozmawiać przez chwilę z jakimś siatkarzem?
Raissa: Niestety nie miałam okazji rozmawiać, ale mam autografy Andrzeja Wrony i Kacpra Piechockiego z czego jestem bardzo dumna :3
Lune: Rozmawiać niestety nie ale podobnie jak Raissa zdobyłam dwa autografy od tych samych panów <3
8) Jaki jest twój ulubiony film?
Raissa: Nie oglądam zbyt dużo filmów, wolę seriale :) a mój ulubiony serial to Supernatural
Lune: Filmu ulubionego nie mam, serialu również, ale jeśli chodzi o tematykę siatkarską do będzie to film "Drużyna" ;)
9) Czego słuchasz?
Raissa: W zasadzie wszystkiego. Najbardziej lubię stary rock i metal. Jednak ostatnio polubiłam również One Direction i 5 Seconds of summer.
Lune: Ulubionego gatunku nie mam xD słucham wszystkiego co wpadnie w ucho  :D
10) Jak byś opisała siebie?
Raissa: Leniwa, z wielkimi marzeniami, nieśmiała, z dziwnym poczuciem humoru, czasem antyspołeczna, z bujną wyobraźnią, beztalencie.
Lune: Skromna i nieśmiała dziewczyna z wielkimi marzeniami; romantyczka :P
11) Największe marzenie?
Raissa: Nie powiem, bo się nie spełni. :p
Lune: Ja tam przesądna nie jestem xD Moim największym marzeniem jest nawet już nie spotkać jakiegoś siatkarza(choć byłabym wniebowzięta gdybym mogła z jakimś zamienić kilka zdań) lecz pójście na mecz Reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn w Spodku, i to marzenie jest do spełnienia także trzymajcie kciuki :D

Blogi nominowane przez nas :

1. Najgłośniejszy krzyk o pomoc to ten, którego nie sposób usłyszeć.
2. Siatkarski chaos kontrolowany.
3. We will be the champions. 
4. Życie jest zbyt krótkie by rozpamiętywać upadki.
5. Reemigracje.
6. Normalność bywa nudna.
7. "Czemu ze wszystkich pragnień na świecie wybrałam Ciebie?"
8. Brygada AA.
9. Nie zapomnij o mnie...
10. Życie od nowa.
11. Sweet nothing.

Pytania od nas:

1. Czy jesteś osobą tolerancyjną?
2. Czy masz idola, jeśli tak, to kto nim jest ?
3. Gdybyś miała wybrać jedno zwierzę, które opisuje Twój charakter, to co by to było?
4. Co inspiruje Cię do pisania?
5. Wolisz otwarte czy zamknięte przestrzenie?
6. Czy chciałabyś mieć tatuaż, jeśli tak, to co by to było?
7. Jakie piosenki kojarzą Ci się z dzieciństwem?
8. Ulubiona drużyna?
9. Jakie jest Twoje największe marzenie związane ze sportem?
10. Co Ci pierwsze przychodzi na myśl, kiedy słyszysz następujące nazwiska(każdy osobno):
- Ivan Zaytsev
- Dmitrij Muserski
- Piotr Nowakowski
- Jenia Grebennikov
- Grzegorz Łomacz
- Michał Kubiak
- Michał Winiarski
11. Czy boisz się przychodzić na halę kiedy Bartosz Kurek serwuje?

2 komentarze:

  1. Kocham was, po prostu :)
    Pozdrowionka od K. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym czytała coś spod własnych palców :D
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń